De kledingkast

Ik heb alles in de kast gestreken en samengevoegd.

Bovenin de groene dozen zitten: 2 dozen vol met t-shirts, truien en korte broeken van mijn vriend.

In de kast zitten nu voor het grootste gedeelte mijn spullen. Onderin, zijn broeken. Hangend, links van hem rechts van mij.
Onderbroeken zitten uiteindelijk op de bovenste plank, links van hem, rechts van mij.

Sokken groene bak zijn sokken

doorzichtige bak mijn sokken.

Hoe delen jullie je kledingkast gezamenlijk in? We wonen nu al ruim 5 jaar samen maar hadden altijd onze eigen kledingkasten.

De witte kast is nu de kast voor de baby geworden. Hij is zojuist uit elkaar gehaald en het bed wordt nu in de nieuwe kamer gezet. ImageImage

 

Image

 

Leave a Reply

