Inspiratie

martin

 

Martin Luther King inspireert ons. Zonder geweld, vol passie ging hij op een missie.  Zijn woorden leven nog in onze samenleving.

Zijn beroemde speech “I have a dream” hangt bij ons in de huiskamer.  Al toen ik klein was droomde ik ervan om de wereld te verbeteren. Maar, waar begin je? Mijn moeder riep dan altijd “verbeter de wereld en begin bij jezelf!”

Dus, inmiddels ben ik 29. Leerkracht. Ik woon samen en een kindje is op komst.  Ik denk steeds vaker na over het geloof, over de toekomst in de wereld en wat ik daar nog verder zelf aan kan bijdragen?

Ik neem jullie mee op reis. Deze blog zal gaan over opruimen, consuminderen, gezond leven, inspirerende teksten en eigen creaties. Ik hoop dat ik tijdens het maken van deze blog veel leuke mensen leer kennen en samen met hen de wereld een stukje mooier kan maken.

Leave a Reply

