365 dagen project

Geinspireerd door het 365 dagen project. Elke dag een kleine stap in de goede richting. Ik vond het op de blog  : http://eenkastjeperdag365.blogspot.nl/   

Ik heb me hetzelfde voorgenomen. Elke dag iets kleins even ordenen geeft rust. Hopelijk heb ik dan in november als ik uitgerekend ben een tevreden gevoel over het hele huis. Vaak ruim ik gelijk alles op en neemt het de hele dag of week in beslag. Dan ben ik tevreden en vervolgens gaat het langzamerhand weer terug naar de status waar het in was. Om iets aan die gewoonte te doen wil ik het een voor een aanpakken en zo houden. De slaapkamer is nu als eerste aan de beurt. Alles is geordend, alleen het kastje naast het bed is nog een wanorde. Vandaag de eerste drie laden opgeruimd van de zes.

Vanochtend ben ik in ieder geval heerlijk wakker geworden. Vanavond komt er een vriendin op bezoek. Dan wil je altijd het hele huis aan kant. Maar ik ga mezelf bedwingen. Alleen het broodnodige, want ik ga het stap voor stap veranderen. Niet meer alles in een keer.

Tot morgen!

 

 

 

Leave a Reply

