Opruimproject. Slaapkamer is af

Elke dag een blog over het opruimproject, maar binnenkort ook meer. Leuk, een blog is een stok achter de deur. En in die paar dagen heb ik al zoveel leuke blogs gevonden over onderwerpen die mij interesseren. Nog drie dagen werken en dan heb ik vakantie!! Dan zal ik wel meer toekomen aan creaties, wandelingen en even tijd voor andere zaken.

Voor nu is het werken, opruimen, tot rust komen.

Ik ben inmiddels 12 weken zwanger… ik heb weinig klachten, behalve moeheid.

Gisteren heb ik heel lekker gekookt met ‘n vriendin.  Salade en geroerbakte groenten!Image

Ik fiets deze week weer naar mijn werk, let op mijn eten en probeer op tijd naar huis te gaan. Morgen eet ik mee op ‘t werk omdat we nog een ouderavond hebben. Dat wordt dus een latertje. En donderdag zit ik ook tot laat op het werk, maar vrijdag ben ik weer wat eerder vrij en dan begint mijn vakantie.

Helaas heeft mijn vriend de afgelopen drie weken vakantie gehad, en moet hij zondag weer terug naar België. Ik heb al afgesproken met mijn ouders en ga zelf de hort op. Hij is gelukkig elke woensdag alweer thuis. Nog even doorbijten en dan is zijn studie klaar in februari.

Vandaag weer de laatste drie laatjes opgeruimd van de kast. Inmiddels is de kast goed gelijmd. Hij viel van ellende uit elkaar. In de zomervakantie wil ik hem gaan verven. Nu zijn alle laatjes opgeruimd. Hier een idee van hoe het was en nu is, in de kast. Heer-lijk!

ImageImage

 

Leave a Reply

