Opruimen in de huiskamer

Nu de slaapkamer weer helemaal op orde is, heb ik van de week de wc en badkamer ook weer opnieuw ingericht en uitgesopt. Heerlijk gevoel. Omdat ik een paar dagen had overgeslagen heb ik vandaag besloten het kastje in de huiskamer op te ruimen waar ik me al een tijdje aan ergerde. Je kent het wel, het is het kastje waar je het meeste langs loopt en soms als je even iets niet kwijt kunt het er in stopt.

Ik heb het vandaag opgeruimd. De onderste twee kastjes waren al netjes, de bovenste twee laatjes waren een regelrechte puinhoop.

Ook heb ik in de slaapkamer vandaag gestoft, gezogen, gedweild.  En nadat ik het kastje heb opgeruimd doe ik dat ook met de huiskamer… en dan komen de volgende opruimklusjes van de week weer. Elke dag iets.

Daarna heb ik met zout de strijkbout weer schoon gemaakt. Een beetje zout op de heetste stand strijken, zonder stoomfunctie. Zie het resultaat!

EERST                                                                              NU

ImageImage

 

ImageImage

 

De kast zelf:

EERST                                                                              NU

Image                Image

 

Het geeft een heerlijk rustig gevoel. Ik ga op pad! Tot de volgende keer.
Pien

PS: heeft iemand nog tips hoe je een balkonvloer weer netjes kan maken? We hebben een witte betonnen balkon vloer. Met soda etc heb ik allemaal al geprobeerd…maar wat zou ik er anders op kunnen leggen? Tips, zijn erg welkom!

 

 

Leave a Reply

