365 dagen project: studeerkamer deel 1

Hé net klaar. Ik heb vandaag een groter project aangepakt. De studeerkamer. De secretaire die we hadden was vol met post. Alles weggewerkt en opnieuw een plek gegeven. We hebben zelfs een legen la!

Toen het bureau met de muziekapparatuur opgeruimd, de mini jack tulp kabel aangesloten, oude was kapot en nu werken alle twee de boxen perfect. Het geeft me weer zo’n heerlijk gevoel dat ook dit nu in fases wordt opgeruimd.

Ik moet aan de achterzijde van de studeerkamer de naaispullen binnenkort een plek gaan geven. Misschien dat ik een tafel maak voor al mijn naaispullen met wat plankjes. Maar dat is een groter project. Daarover later meer en dan met foto’s als de kamer af is.

Ik heb in de secretaire ook mijn fotospullen uitgezocht. Ik denk dat ik morgen met de canon eos 1000d even op pad ga om wat plaatjes weer te schieten. Dat is te lang geleden en dat is lekker om alleen te doen. Ik zoek wel een mooi stuk bos/polder op in de vroege ochtend.

 

Tot morgen

Leave a Reply

