Wandeling van de ANWB

Vandaag met een collega een wandelroute gelopen van de ANWB. 43 wandelingen van 5-14 km. Wandeling 39 is de kromme Ijssel Route. Handig, omdat het een route is met bordjes en als je lekker in gesprek bent wil je niet kijken welke weg je in moet slaan, dan let je liever op de omgeving.

De bordjes waren over het algemeen allemaal goed te volgen. Je moest af en toe wel even opletten, maar we maakten er een sport in wie het bordje als eerste had gevonden. De leukste gedeelten waren door de polder en het ijsselbos vond ik. Minder vond ik het gedeelte langs een autoweg, waar je als voetganger écht niet lekker loopt.

Op het einde van de wandeling zijn we op een terras lekker wat gaan drinken en zijn we weer terug gefietst naar huis waar de zon ons nog steeds tegemoet kwam.

Ik kwam bij aanvang van de wandeling erachter dat ik de geheugenkaart van mijn camera was vergeten thuis, dus ik heb helaas dit keer geen nieuwe foto’s. Wel heb ik een weblog gevonden waar foto’s op staan van dezelfde wandeling, gemaakt door Dick Els en David Visser.

voor hun website klik hier

voor de foto’s klik hier

 

Samen wandelen vind ik toch altijd gezelliger, maar als je alleen wandelt heb je vaak wel meer tijd en zin om foto’s te maken.

Leave a Reply

