Gangkast is opgeruimd!

Oh ik zag er zó tegen op. Ik heb me er kapot aan geërgerd, maar eer dat je de klus gaat klaren…dat het zo lang heeft moeten duren. Ik ben zo blij met mijn project. En nu ik vakantie heb kan ik het lekker groots aanpakken zodat ik het straks alleen maar hoef te verfijnen. Dat geeft me elke dag een beter gevoel.

 

Goed, die gangkast was gewoon een bende. Het was erg.

Ik heb hééél veel weg gegooid. En mandjes gekocht, een nieuwe gereedschapskist nog van de vrijmarkt van koningsdag voor mijn vriend. En, daarnaast alles geordend.

Het  is nu zo geworden. Dat is toch veeeel fijner?

Ik moet nog wel even een keer naar de vuilstort vandaag om alle spullen die ik heb weg gegooid er naartoe te brengen. En daarna ga ik een tajine gerecht voorbereiden. Ik heb er nu al zin in!

Image

Leave a Reply

