Buzzer

Ruim een jaar ben ik lid van buzzer. Misschien inmiddels ook al wel weer langer.

Ik heb diverse producten voor hen uitgeprobeerd. Een elektrische tandenborstel, oploskoffie, een mix om curry mee te maken en nog veel meer. Het is heel leuk om lid te zijn, want je krijgt een campagne naar je toegestuurd die op jou van toepassing is. Soms haal je daardoor ook juist die producten in huis. Zo zijn we heel blij met onze tandenborstel en raden we het mensen nog steeds vaak aan.

Je moet niet verwachten dat je elke week een bericht van ze krijgt, maar om de paar maanden sturen ze je iets toe. Je vult dan een enquête in en als het bij je past, dan krijg je het toegestuurd. Ze verwachten natuurlijk van je dat je dan het product test en je bevindingen publiceert en deelt met anderen zodat het product door mond op mond reclame ook zijn weg vind bij de consument.

Ik raad het iedereen aan die het wel leuk vind om eens iets te testen voor een bedrijf.

Sinds kort hebben ze een vernieuwde website:

http://buzzercommunity.com/

4 thoughts on “Buzzer

  1. Weet je dat jij de eerste bent in mijn omgeving die daadwerkelijk al eens iets voor Buzzer heeft getest? Ik sta er zeker al 5 jaar ingeschreven, maar heb nog nooit iets voor ze mogen testen. Doet me goed om te horen dat ze daadwerkelijk dus mensen uitnodigen. Hoop dat ik ook ooit nog een keer aan de beurt kom.

    • Ja al meerdere keren. Onlangs nog voor een curry. Ik denk dat ze willen zien dat je er ook voldoende over schrijft. Ik heb destijds ook veel op hun site geschreven bij artikelen. Zo blijf je actief lid en laat je merken dat je er bent. Ik heb gemerkt dat het heel wisselend is welke mensen ze kiezen. Maar natuurlijk is ook niet artikel even geschikt voor elke consument. Ze kijken naar de enquetes die je hebt ingevuld. Hoe dan ook, ik hoop dat je het ook een keer kan testen. Zelf bevalt het me erg goed om af en toe eens iets te mogen proberen. Ik ben ooit ermee begonnen door mijn moeder. Zij heeft toen ook die tandenborstel van sonicare uitgeprobeerd en was laaiend enthousiast.

      • Nou, weet je, jij schrijft over enquetes die je in moet vullen, maar ik hoor gewoon helemaal nooit iets van ze. Als ik op de site kijk ook, ik kan nergens op reageren. Dit in tegenstelling tot bijv. the Insiders en Trnd.

      • klopt, dat is veranderd met de komst van hun nieuwe site. Wel kan je reageren op hun facebookpagina en eenmaal een product ontvangen dan kun je natuurlijk ook zelf bloggen erover. Hoe dan ook, laat me weten als je wel aan de beurt bent! Houden we elkaar op de hoogte. Insiders en trnd ken ik niet, hoe gaat dit bedrijf te werk?

Leave a Reply

